نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

اشتغال‌زایی مستلزم چیست؟

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت: تولید و اشتغال مستلزم سرمایه گذاری و تلاش دلسوزانه و اصلاح قوانین مالیاتی و تامین اجتماعی و نظام بانکداری و ارتقای بهروری کل عوامل ...

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

پاپ فرانسیس در سایه تدابیر امنیتی وارد مصر شد

پس از گذشت بیش از دو هفته از حملات تروریستی به کلیساهای مصر، رهبر کاتولیک‌های جهان وارد قاهره پایتخت این کشور شد.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹

اظهارات توهين آميز قاليباف به روحانی

اظهارات توهين اميز قاليباف به روحانی: من می‌گویم صداقت ندارید به اضافه آن‌که خودتان گفتید.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۸

جهانگیری به قالیباف: انگار مسوول کل عالمید!

جهانگیری خطاب به قالیباف گفت: آقای قالیباف چطور بعد از 12 سال نتوانسته است مساله تفکیک زباله‌های شهری را حل کند.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۷

سوال ششم مناظره: جهانگیری بیخیال قالیباف نشد

از میان شش کاندیدای دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری، محمد باقر قالیباف به قید قرعه ششمین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت تا به سوالی درباره مشکلات محیط ...

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

مخالفت صداوسیما با پخش فیلم اظهارات روحانی

صداوسیما با پخش فیلم اظهارات حسن روحانی در سال 92 که تأکید می‌کند 4 میلیون شغل ایجاد خواهد کرد، مخالفت کرد.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۷

کنایه رئیسی به قالیباف

کنایه رئیسی به قالیباف: وقتی به آستان قدس رفتم گفتم حتی یک درخت هم نباید قطع بشود .

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶

باز انتشار توئیت فاکس نیوز در صفحه ترامپ

دونالد ترامپ در ادامه انتقادات خود از اقدامات باراک اوباما، توئیت انتقادی فاکس نیوز را در صفحه خود بازنشر داد.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۴

ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - کرج - قزوین

رئیس پلیس راه البرز وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - کرج- قزوین سنگین و جاده کرج - چالوس را نیمه سنگین اعلام کرد.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۳

جهانگیری: با برخورد‌ گازانبری مشکلات حل نمی‌شود

جهانگیری خطاب به قالیباف گفت: با برخورد‌های گازانبری و کتک زدن دست فروشان مشکلات حل نمی‌شود.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۱

قالیباف به جهانگیری: کاش اخلاق را رعایت می کردید

قالیباف به جهانگیری: کاش خودتان اخلاق را رعایت می کردید. از پدیده های عجیب است که به عنوان معاون اول رئیس جمهوری نامزد انتخابات شده اید، مردم باید قضاوت کنند و ...

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹

اعتراض خبرنگاران ژاپنی به یک لایحه دولت

گروهی از خبرنگاران ژاپنی در اعتراض به لایحه ضد تروریستی دولت «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، اعلام کردند که اجرای این طرح به دلیل سرکوب احتمالی قانون آزادی اندیشه باید ...

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶

پنجمین سوال مناظره، «گازانبری» شد

پنجمین نامزدی که باید در جایگاه پاسخ به سوالات قرار گیرد نیز از طریق قرعه کشی انجام شد و قرعه بنام جهانگیری افتاد. سوال درباره کیفیت خدمات دولتی و ارباب رجوع بود....

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۶

«گپ کوک» با حضور سالار عقیلی کلید خورد

«گپ کوک» همزمان با آغاز ماه شعبان و اعیاد مبارک این ماه، نخستین برنامه خود را با حضور سالار عقیلی روی آنتن می برد.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳

چهارمین سوال مناظره جنجالی شد

چهارمین نامزدی که باید در جایگاه پاسخ به سوالات قرار گیرد نیز از طریق قرعه کشی انجام شد و قرعه بنام روحانی افتاد.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

روحانی: نمی خواستم گناه آقای قالیباف زیاد شود

من علت اینکه قالیباف را متوقف کردم، این بود که دروغ ادامه پیدا نکند و گناهان ایشان زیاد نشود.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸

حریق پاساژ مهستان، اطفا شد

حریق پاساژ مهستان با تلاش نیروهای آتش‌نشانی اطفا شد.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱

ارتش سوریه یک میدان گازی را از داعش پس گرفت

نیروهای دولتی سوریه میدان گازی «الشاعر» واقع در ریف حمص شرقی را از کنترل گروه تروریستی داعش خارج کردند.

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۰

جواب قاطعانه جهانگیری به حمله‌ی قالیباف

جهانگیری خطاب به قالیباف درباره ی رونق اقتصادی گفت: شما تحمل داشته باشید که یکی بیاید رقیب شما شود!

۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹

واکنش روحانی به حرف بدون سندِ قالیباف

روحانی در پاسخ به ادعای قالیباف درباره ارجاع به وعده روحانی گفت...