نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵

همدری «یانگوم» با حادثه دیدگان زلزله ایران +عکس  

لی یونگ آئه بازیگر یانگوم در صفحه شخصی خود با حادثه دیدگان زلزله اخیر همدردی کرد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵

آخرین خبر از تعطیلی مدارس استان کرمانشاه

روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه اعلام کرد که تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی سطح استان فردا تعطیل است.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰

عکس/ یک ماهی شگفت انگیز ازجنس طلای ۲۴ عیار!  

یک ماهی شگفت انگیز در آبهای اطراف تایوان کشف شده که کاملا برنگ طلائیست. محققان قسمتهایی از بدن این ماهی را از طلای خالص ۲۴ عیار میدانند!

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴

۱۲ محصول ایران خودرو گران شد +جدول

ایران خودرو قیمت ۱۲ مدل از محصولات خود را در آبان ماه امسال افزایش داد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳

جدیدترین اسامی فوتی‌های زمین‌لرزه کرمانشاه

پزشکی قانونی استان کرمانشاه اسامی ۶۵ نفر از جان‌باختگان زمین‌لرزه در ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، ازگله، شهر کرمانشاه، اسلام آباد غرب و قصر شیرین را اعلام کرد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰

چرا «رضا عطاران» از زلزله بیزار است؟ +عکس  

رضا عطاران این پست را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: .... تسلیت ...... ....نداشتن پدربزرگ ، مادربزرگ ، دائى ، عمه و... کمترین چیزى است که از زلزله بیزارم میکند ...

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰

رضا رویگری: تمامی پول‌ها به بازیگران جوان می‌رسد!

بازیگر سریال "مختارنامه" گفت: برخی برای بازی در یک تئاتر یا فیلم سینمایی میلیون‌ها تومان پول می‌گیرند ولی آثاری که به ما پیشنهاد می‌شود از نظر مالی شرایط مناسبی ...

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

۱۰ زلزله قدرتمند ثبت‌شده در جهان

به‌بهانه زمین‌لرزه ۷.۳ریشتری روز گذشته در استان کرمانشاه در این گزارش به مرور ده زلزله قوی در جهان می‌پردازیم

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

حضور سگ‌های تجسس پلیس در مناطق زلزله زده

سگ‌های تجسس نیروی انتظامی نیز در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور دارند.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳

واکنش بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» به زلزله ایران + عکس

میسی ویلیامز، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در توییتر خود به زلزله ایران واکنش نشان داد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

سگ‌های زنده یاب چند نفر را از زیر آوار نجات دادند؟

رئیس مرکز نگهداری سگ‌های تجسس جمعیت هلال احمر خبر داد: تیم‌های آنست جمعیت هلال احمر در اولین روز از امدارسانی به زلزله زدگان 6 نفر را زنده از زیر آوار نجات دادند....

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶

آخرین وضعیت اعزام مشمولان استان‌های زلزله زده

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان استان‌های زلزله‌زده 3 ماه تمدید می‌شود.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴

بازیکن مطرح فوتبال در زلزله اخیر عزادار شد! +عکس

بختیار رحمانی بازیکن فوتبال کشورمان, با انتشار عکس و متنی, درگذشت هموطنان را تسلیت گفت.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰

ابراز همدردی خواننده خارجی با زلزله زدگان +عکس

انریکه ایگلسیاس خواننده اسپانیایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با زلزله زدگان ایران و عراق ابراز همدردی کرد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

چالش سلفی طلاق!+عکس  

چالش سلفی بعد از طلاق که زن و شوهرها پس از جدایی با چهره خندان در کنار برگه طلاق سلفی می گیرند و با هشتگ #DivorceLife به اشتراک می گذارند!این چالش چند ماهی می شود ...

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

سکه و دلار همچنان می‎تازند +جدول

در بازار امروز - سه‌شنبه - انواع سکه و ارز به روند صعودی روزهای قبل ادامه داد؛ به طوری که سکه تمام ۱۵ هزار تومان گران‌تر شد و دلار نیز ۴۱۳۴ تومان فروخته می‌شود ...

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

نهایی شدن گزارش تفحص از «صندوق ذخیره فرهنگیان»

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص از ذخیره فرهنگیان خبر داد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

تعداد فوتی‌های زلزله اخیر در واحدهای مسکن مهر؟

روابط عمومی اداره راه و شهرسازی کرمانشاهدر گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: تاکنون تعداد فوتی‌ها در واحدهای مسکن مهر ۲ نفر اعلام شده است.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷

نان گران می‌شود

رئیس اتاق اصناف از موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داد.

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶

صحنه‌های تلخ زلزله اشک نیرو‌های امدادی را در آورد +عکس  

در خلال امدادرسانی و آواربرداری از مناطق زلزله زده در غرب کشور بروز برخی اتفاقات و مشاهده برخی صحنه ها منجر به تاثر خاطر حاضران می شود.