نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴

خواننده پاپ: رکورد فشار خون ایران را زدم!

خواننده پاپ کشورمان این روز‌ها شرایط جسمانی خوبی ندارد و نوسان فشار خونش باعث شده که مویرگ‌های سرش پاره شود.

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸

هوای ایران خنک می‌شود

مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور ضمن پیش‌بینی وضعیت بارش و دمای کشور طی روز‌های آینده، از کاهش تدریجی دمای هوای بیشتر مناطق کشور خبر داد.

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲

ترامپ خطاب به ترکیه: از امتیاز خبری نیست!

رئیس جمهوری آمریکا می‎گوید قرار نیست درخصوص آزادی کشیش آمریکایی دربند ترکیه، با این کشور از در مصالحه برآید.

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۹

بهداشت‌کاران به جای دندانپزشکان به‌کارگیری می‌شوند

تصمیم وزارت بهداشت برای به کارگیری بهداشت‌کاران دهان و دندان به جای دندان پزشکان و نیرو‌های متخصص در مناطق محروم واکنش جامعه دندانپزشکی را در پی داشته است.

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۳

قصاص برای مردی که زنش را خفه کرد

مرد جوانی که در جریان مشاجره با همسرش او را خفه کرده بود پس از محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و این حکم صبح دیروز مورد تأیید قضات دیوانعالی کشور ...

۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰

نزاع مرگبار در اعتراض به کوچه نشینی!

در نزاع خونینی که به دلیل «کوچه نشینی» مرد جوان تبعه خارجی در مشهد رخ داد، تیغه تیز کارد بر پیکر جوان ۲۱ ساله فرود آمد که منجر به قتل وی شد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۰

عکس/بازار تهران در سال ۱۳۵۴

عکس زیر بازار بزرگ تهران در سال ۱۳۵۴ را نشان می‌دهد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵

تمهیدات ویژه پلیس برای عید قربان

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای برای عید قربان دیده شده است از آمادگی پلیس راهور برای اوج‌گیری سفرهای شهریور ماه خبر داد و با ارائه آمارهایی ...

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹

همسرکشی فجیع در تهران؛ با کفن سفید بیا منتظرتم!

زن ۳۷ ساله قربانی سناریوی شوم شوهر سابق خود شد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶

معاون اردوغان، عبدالله گل را به خیانت متهم کرد

حمزه داغ در یک سخنرانی رسمی، اعلام کرد که عبدالله گل، به آکپارتی خیانت کرده است.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰

موضوع مذاکرات «جان بولتون» با دبیر شورای امنیت روسیه

مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد در جریان دیدار این هفته خود با دبیر شورای امنیت روسیه در ژنو، با وی درباره اوضاع عراق و سوریه و همچنین برخی مسائل در ...

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶

مردم: با محتکران مانند خائنان زمان جنگ برخورد شود

دبیر سندیکای لوله و پروفیل فولادی کشور گفت: اکنون در اصفهان۱۹۶ هزار تن آهن احتکار شده داریم، ۱۹۶ هزار تن یعنی ۹۵۰ تریلی آهن ، یعنی از تهران تا مشهد آهن احتکار شده ...

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳

افرادی که ماهی‌های دریا هم برایشان طلب استغفار می‌کنند!

رسول خدا (ص) با نقل حدیثی خواندنی از افرادی سخن گفتند که حتی ماهی‌های دریا هم برایشان استغفار می‌کنند.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶

خوردنی‌هایی برای کاهش اضطراب

تغییرات در سبک زندگی بی‌تردید در مدیریت و کنترل اضطراب نقش به سزایی دارد و از این میان دنبال کردن یک رژیم غذایی مناسب سرشار از سبزیجات، میوه، حبوبات، غلات کامل ...

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰

واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی به اتفاقات تجمع فیضیه قم

‌آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای اتفاقات رخ داده در تجمع طلاب در فیضیه قم را یک فاجعه دانست.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰

بحران ترکیه برای آلمان و اروپا خطر آفرین است

وزیر خارجه سابق آلمان در گفتگویی با اشاره به رویداد‌های اخیر ترکیه تاکید کرد که بحران این کشور می‌تواند برای اروپا و آلمان خطرآفرین باشد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵

حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به ماهیگیران یمنی!

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی با هدف قرار دادن قایق‌های ماهیگیران یمنی در استان الحدیده ۱۳ کشته و ۴ زخمی برجای گذاشتند.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵

اینترپل هشدار داد: اروپا آبستن حمله تروریستی است

پلیس بین‌الملل با انتشار تصویری از ۳ مظنون تونسی تبار، درباره احتمال وقوع حمله تروریستی در اروپا هشدار داد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰

واکنش وزارت خارجه به خبر مربوط به سفیر ایران در عمان

وزارت امور خارجه اعلام کرد که خبر منتشر شده در خصوص عضویت سفیر ایران در عمان در یکی از احزاب سیاسی کشور صحت ندارد.

۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰

خداحافظی با بلیت‌های کمتر از ۲۵۰ هزار تومان!

چند روز پس از ابلاغ سیاست‌های جدید ارزی به ایرلاین‌های ایرانی وضعیت بازار بلیت‌های داخلی نشان از افزایش کامل در تمام مسیر‌های هوایی دارد.