نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۷

زنی بعد از ۹۶۰ بار رد شدن گواهینامه گرفت! +عکس  

خوشحالی وصف ناپذیر برای گرفتن گواهینامه زنی که 3 سال تمام هفته ای چندین بار در امتحان رانندگی شرکت می کرد

۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۷

محمدرضا گلزار مجری برنامه شبکه نسیم می‌شود؟

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران برای یک برنامه تبلیغاتی از شبکه نسیم انتخاب شد و قرار است مذاکراتی در این رابطه بین او و اسپانسر برنامه صورت بگیرد.

۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۲

خواننده «رسم زمونه»: اهل گریه‌وزاری نیستم!

رسول نجفیان با اشاره به مرز کار طنز اظهار کرد: طنز باید مرزی در روشن‌بینانه‌ترین و هوشیارانه‌ترین شکل داشته باشد تا بفهمیم مساله‌ای که به عنوان طنز مطرح می‌شود،...

۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷

ترامپ، ایران را تهدید کرد

رئیس جمهور آمریکا درباره عواقب عدم پایبندی به برجام، به ایران هشدار داد.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷

عکس/خدام حرم حضرت معصومه (س) در زمان قاجار

خدام حرم حضرت معصومه (س) در سال ۱۳۱۳ ه.ش را مشاهده می کنید.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷

پاسخ کوبنده مرجع تقلید به سفیر انگلیس +تصاویر

کاشف‎الغطاء جنایت‌های انگلیس در جهان را به او گوشزد می‎کند. سفیر که درمانده بود، می‎گوید: آیا در این کتابخانه بسیار بزرگ شما که هزاران جلد کتاب در آن هست، کتابی ...

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷

حیوان خانگی زن کره‌ای که همه از آن فراری اند! +تصاویر

یک زن کره‌ای در اقدامی عجیب، مارمولکی غول‌پیکر را به عنوان حیوان خانگی انتخاب کرده است.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

جمعیت متاهلین ۳.۳ درصد افزایش یافت

بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ بیش از ۶۴ درصد زنان ۱۰ ساله و بیشتر دارای همسر هستند که این میزان نسبت به سرشماری سال ۱۳۹۰ افزایش ۳.۳ درصدی را نشان ...

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

ثبت نام ۴ هزار نفر برای مسابقه «ضدگلوله» +تصاویر

تهیه کننده مستند مسابقه «ضدگلوله» درباره این اثر بیان کرد که حدود ۴ هزار نفر برای آن ثبت نام کرده اند و حدود ۱۳۰ نفر از این میان در مسابقه شرکت دارند.

آخرین گمانه‌زنی ها برای معرفی دولت دوازدهم +فهرست گزینه‌های قطعی کابینه
۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

آخرین گمانه‌زنی ها برای معرفی دولت دوازدهم +فهرست گزینه‌های قطعی کابینه

دولت يازدهم به روزهاي پاياني و به مراسم تنفيذ و تحليف دولت دوازدهم نزديک مي‌شود و حسن روحاني بايد هرچه سريعتر اعضاي کابينه را به مجلس شوراي اسلامي‌معرفي کند.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

پرفروش‌ترین فیلم تیرماه کدام فیلم بود؟

رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران گفت: در فروش فیلم‌ها در تیرماه نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از ۳ میلیارد مواجه شدیم اما همچنان با کاهش مخاطب روبه‌رو هستیم....

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰

قیمت مسکن تا تابستان ۹۷ بالا می‎رود؟

قیمت مسکن تابستان سال آینده در مقایسه با تابستان امسال چقدر تغییر خواهد کرد؟ نتیجه یک نظرسنجی حاکی از آن است در یکسال پیش‌رو قیمت مسکن در حد نرخ تورم افزایش می‌یابد....

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۵

فعالیت ۲۰۰ هزار خانه‌ غیرمجازِ گردشگری در کشور

تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار خانه و آپارتمان غیرمجاز در سراسر کشور شناسایی شده‌اند که بدون مجوز درحال خدمات‌دهی به گردشگران هستند.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

واکنش وزارت بهداشت به تخلف در انتخابات نظام پزشکی

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی، در خصوص موضع وزارت بهداشت به تخلف و تقلب در انتخابات ۳۰ تیر، توضیح داد.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰

دلایل تجرد دهه شصتی‌ها و افزایش ازدواج دهه هفتادی‌ها

در حال حاضر ۲۵.۱ درصد (حدود ۱۰ میلیون نفر) از جمعیت زنان کل کشور را «دختران» جوان تشکیل می‌دهند؛ این در حالیست که ۴۲۶ هزار نفر از آنها که بالای ۴۰ سال سن دارند،...

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶

بیانیه چهار کشور تحریم کننده قطر

عربستان، امارات، مصر و بحرین بر ادامه اقدامات کنونی خود تا زمان پایبندی قطر به مطالبات در خصوص مقابله با تروریسم و تحقق امنیت و ثبات در منطقه تاکید و تحریمهای جدیدی ...

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۶

مشکلات اجرای طرح پزشک خانواده

یک نماینده مجلس گفت: در ابتدا بدهی بیمه‌ها به مراکز درمانی ۳ ماهه بود اما اکنون این بدهی به ۸ ماه نیز رسیده است و اگر این وضعیت ادامه یابد ممکن است همچنان شاهد ...

جواد یحیوی: به آزاده نامداری گفتم تو که چادری نیستی چرا در صدا و سیما چادر سرت میکنی؟
۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

جواد یحیوی: به آزاده نامداری گفتم تو که چادری نیستی چرا در صدا و سیما چادر سرت میکنی؟

فرزاد (حسنی) همیشه همه را از زاویه بالا نگاه می‌کند، اما اگر بلدی و می‌توانی رئیس پلیس را گوشه رینگ بگذار.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰

تصادف سه خودرو در آزادراه کرج یک فوتی برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از تصادف سه دستگاه خودرو در آزادراه کرج خبر داد که منجر به فوت یک نفر شد.

۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

علت انفجار شب گذشته در زاهدان چه بود؟

معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انفجار شب گذشته در زاهدان، مربوط به یک شی صوتی بوده و به هیچ وجه امنیتی نبوده است.