نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

حامد سریال «پدر» برادر «ساعد سهیلی» است؟ +عکس  

سینا مهرداد بازیگر نقش حامد در سریال "پدر" پسر سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی است. وی فامیل هنری "مهرداد" را برای خود انتخاب کرده است.

۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

عکسی خیره‌کننده از ایران در سایت آمریکایی  

مسعود غدیری، عکسی را از آسمان محلات به مسابقه انتخاب عکاس نجوم سال 2018 ارسال کرده است.

۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴

شباهت عجیب «پیمان معادی» و خواهرش +عکس  

پیمان معادی و خواهرش در طبیعتی زیبا.

۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵

عکس لو رفته از رفتار زشت با اجساد مُردگان در بیمارستان  

کارگران بیمارستانی در هند برای جابه‌جایی راحت مردگان استخوان‌های جسد‌ها را می‌شکستند تا روی چوب بامبو راحت‌تر حمل شوند.

۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۱

عکس/ قابیلت خاص هواپیمای ترامپ  

گوی‌های آینه‌ای کار گذاشته شده در هواپیمای ترامپ قادرند سیستم‌های موشکی مادون قرمز را منحرف سازند.

۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲

عکس/ حیوان خانگی «شقایق دهقان»!  

شقایق دهقان عکسی از حیوان خانگی اش منتشر کرد.

۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵

«امیرحسین مدرس» و همسرش به تلویزیون می‌آیند  

امیرحسین مدرس با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: دوشنبه شب،با برنامه وقتشه از شبکه نسیم با اجرای جناب آقای کامران تفتی میهمان خانه های شما خواهیم بود. ساعت ...

۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰

لباس «سوشا مکانی» با طرحی خاص +عکس  

سوشا مکانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: اینو همیشه یادت باشه قرار نیست همه باهات حال کنن. چون تو نمیتونی مجبورشون کنی که سلیقه ى خوبى داشته باشن

۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

صبحانه دوستانه «زیبا کلام» و «ضرغامی» +عکس  

غزت الله ضرغامی، رییس سابق صدا و سیما با انتشار عکسی از خود و صادق زیبا کلام هنگام صرف صبحانه نوشت: مصاحبت با او شیرین است. هرچند روی باورهای خاص خود پافشاری دارد ...

۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱

هدیه تهرانی پس از جدایی+عکس  

۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

دردسرهای بدل ایرانی کی روش +عکس  

۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲

پوشش ترکمنی «لیلا برخورداری» +عکس  

لیلا برخورداری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: آه جیران... جیران دختر ترکمن... عروس ایل آمان... به کدامین گناه دلت را می شکنند...؟! عکسها از: حمید اقبال

۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۲

عکس/ همسر و فرزندان رئیس جمهور کرواسی  

در حاشیه دیدار روسای جمهور کرواسی و روسیه، کیتارویچ همسر و فرزندانش را به پوتین معرفی کرد.

۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

عکس/ جریمه اینستاگرامی پلیس راهنمایی و رانندگی!  

یکی از کاربران اینستاگرام روز گذشته عکسی از تخلف یک راننده را منتشر نمود و این تخلف از دید یک سرباز راهور ناجا که از فالوئرهای کاربر مذکور بود دور نماند!

۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸

عکس/ وزیر بهداشت در حال شستن ظرف  

عکس زیر دکتر هاشمی قاضی‌زاده وزیر بهداشت را در حال شستن ظرف ها‌ در جبهه (از چپ نفر اول) نشان می‌دهد.

۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸

بنر هواداران استقلال علیه رئیس جمهور و حضور بانوان +تصاویر  

هواداران تیم استقلال بنری علیه رئیس جمهور مقابل وزارت ورزش و جوانان در دست داشتند.

۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

عکس/ حرکت عجیب ترامپ در دیدار با ترزا می  

حرکت عجیب ترامپ در حاشیه دیدار با ترزا می را مشاهده می کنید.

۲۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

چرا سرمربی تیم فوتبال کرواسی تسبیح در دست دارد؟ + عکس  

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی درباره تصویر جالبی که از او منتشر شده، سخن گفت.

۲۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

پیدا شدن موجود انسان نمای عجیب در سواحل چین!  

پیدا شدن یک موجود انسان نمای عجیب در سواحل چین خبرساز شد.