نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
چه چیزهایی را برای عیادت بیماران در نوروز باید در نظر گرفت؟
۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۶

چه چیزهایی را برای عیادت بیماران در نوروز باید در نظر گرفت؟

تعطیلات عید فرصت مناسبی برای دید و بازدید از اقوام و آشنایان است. در این زمان عیادت از بیماران هم لازم و ضروری است اما گاهی این دید و بازدیدها به جای اینکه برای ...

تغییرات بدن در لحظه مرگ شناسایی شد
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۵

تغییرات بدن در لحظه مرگ شناسایی شد

محققان آمریکایی برای اولین‌ بار تغییرات بدن انسان در لحظه مرگ و تجزیه بدن انسان پس از مرگ را به صورت انیمیشن تهیه کردند.

با مصرف این نوشیدنی دیگر نیازی به از آرایش ندارید
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۲

با مصرف این نوشیدنی دیگر نیازی به از آرایش ندارید

دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: خانم‌هایی که هر روز یک یا چند لیوان شیر بادام مخصوص را میل نمایند، بعد از مدتی، دیگر نیازی به آرایش نخواهند داشت.

نکات بهداشتی برای خرید و نگهداری ماهی قرمز
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۵

نکات بهداشتی برای خرید و نگهداری ماهی قرمز

ماهی قرمز یکی از اولین ماهیان آکورایمی می باشد که توسط بشر نگهداری شده وخاستگاه اولیه این ماهی کشور چین می باشد و باگذشت زمان به نقاط دیگر جهان معرفی شده است .

نوشیدن چای جلوی پوکی استخوان را می‌گیرد
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۰

نوشیدن چای جلوی پوکی استخوان را می‌گیرد

پژوهشگران استرالیایی اعلام کردند که نوشیدن سه فنجان چای در روز خطر پوکی استخوان را تا 30 درصد کاهش می‌دهد.

کمتر بخر، کمتر بخور، سالم شو!
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۸

کمتر بخر، کمتر بخور، سالم شو!

اگر اخبار را دنبال کنید، حتما می دانید که کم نیستند خبرهایی که هرازگاهی درخصوص بالا و پایین رفتن قیمت چند قلم ماده غذایی منتشر می شوند. اما نکته اینجاست که می توان ...

علل و عوامل ایجاد سیاهی زیر چشم
۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲

علل و عوامل ایجاد سیاهی زیر چشم

دمنوش بسیارمهم گیاهان افتیمون با افسنتین با اسطوخدوس برای دفع تدریجی سودای بدن و خاصه زیر چشم

روش هایی برای پیشگیری از آلزایمر
۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

روش هایی برای پیشگیری از آلزایمر

برای بسیاری از افراد که گمان می کنند آلزایمر بیماری افراد کم سواد است شاید این سوال پیش بیاید که چرا با افزایش میزان تحصیلات و فعالیت های فکری همچنان میزان ابتلا ...

با خوردن این گیاهان راحت بخوابید
۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴

با خوردن این گیاهان راحت بخوابید

هر فرد با توجه به نیاز بدنش باید خواب کافی در شب داشته باشد که در این خصوص بسیاری از پزشکان خواب کافی را هشت ساعت می دانند.

استرس زیبایی تان را از بین می برد
۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶

استرس زیبایی تان را از بین می برد

اگر نمی‌توانید حتی یک روز را بدون حرص و جوش بگذرانید تنها اعصاب‌تان را از دست نمی‌دهید!

آب می خورم هم چاق می شوم!
۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱

آب می خورم هم چاق می شوم!

چاقی می تواند ما را تبدیل به آدم های ساده ای کند که حتی خودمان را هم گول بزنیم! چه طور چنین چیزی ممکن است؟ به سادگی!

بیماری های گسترده بین آرایشگران خانم
۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰

بیماری های گسترده بین آرایشگران خانم

مهمترین مسئله ای که آرایشگران باید به آن توجه داشته باشند، عفونت هایی است که از طریق خراش های پوستی به خون منتقل می شود و استفاده از تیغ، احتمال انتقال این عفونت ...

ترفندهای ساده کاهش وزن
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۱

ترفندهای ساده کاهش وزن

کاهش وزن غالباً دشوار بوده و اکثر افراد در انجام آن ناموفق خواهند بود. چند راه ساده وجود دارد تا شما بتوانید اسان تر وزن کم کنید.

۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۳

زندگی جالب مردی که مزه کلمات را می‌چشد!

در جهان حس‌آمیزی، کلمات می‌توانند مزه دار شوند و مزه‌ها نیز خود دارای اشکال فیزیکی هستند. عصب‌پژوهان اما پاسخی روشن ندارند.

به کلیه ها با این 15 عادت آسیب نرسانید
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵

به کلیه ها با این 15 عادت آسیب نرسانید

مراقبت از کلیه‌ها هم‌ردیف مراقبت از سلامت عمومی بدنتان است. اگر می‌خواهید در تمام طول عمرُ کلیه‌هایتان به خوبی برایتان کار کنند،

شاید علت کمردردتان این باشد
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵

شاید علت کمردردتان این باشد

پزشکان هشدار می‌دهند که قرار گرفتن بدن در وضعیت نامناسب به هنگام کار کردن از عوامل اصلی بروز کمردرد است. همچنین خستگی و آشفته بودن در مواقع کار کردن از دیگر فاکتورهای ...

جایگاه نخست جهانی مصرف آدامس در دهان ایرانی هاست
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۷

جایگاه نخست جهانی مصرف آدامس در دهان ایرانی هاست

تصور نکنید که آدامس های حاوی «زایلیتول» که ماده ضد فساد دندان است چیزی را عوض می کند. با مصرف آدامس، خوردگی دندان که طی آن کلسیم زدایی می شود، آغاز شده و به مرور ...

سلامتی مهم‌تراست یا زیبایی؟
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴

سلامتی مهم‌تراست یا زیبایی؟

ک پزشک و انسان‌شناس می‌گوید: وزارت بهداشت باید به فکر تبلیغات پزشکِ زیبایی، انواع کِرم‌ها و داروهای زیبایی موجود در داروخانه‌ها، کیفیت مواد غذایی، میزان شکر وارداتی،...

۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۴

نوزاد غول‌آسا ترازوی زایشگاه را شکست! [+عکس]

تولد نوزادی که ظاهری عادی اما وزنی غیر عادی دارد سبب بهت و حیرت پزشکان و پرستاران شد. این پسر تازه‌متولدشده سبب شکسته شدن ترازوی توزین نوزادان در زایشگاه شد.

چالشهای ابلاغ تعرفه های جدید پزشکی/ کتابی که حاشیه ساز شده است
۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵

چالشهای ابلاغ تعرفه های جدید پزشکی/ کتابی که حاشیه ساز شده است

ابلاغ کتاب جدید ارزش نسبی خدمات سلامت از سوی وزارت بهداشت، با چالشهای زیادی در بین کارکنان نظام سلامت و گروههای غیرپزشکی همراه شده است. بطوریکه، در روزهای اخیر ...