۱۵
 
مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران ازدواج کرد
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب: 2776
 
مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران ازدواج کرد
به گزارش خبر ایرانی؛ خبرها حاکیست خانم مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه کشورمان که اولین سخنگوی زن وزارت خارجه کشورمان است، چند روز پیش یعنی در در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) ازدواج کرده است.

گفتنی است افخم با یکی از همکارانش که از کارشناسان وزارت خارجه می باشد، ازدواج کرده است.
Share/Save/Bookmark
 


بیتا
United States
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۸:۰۶:۵۵
مبارکه ، اینقدر نگین دیر شد ازدواج، این خانم که سخنگوی خودتون بوده تو۴۹ سالگی ازدواج کرده
قبل توجه بعضی افراد عقب مانده ذهنی ایران که هنوز سن ازدواج دختران را تا ۲۰ میدونن
دنیا عوض شده ، اگه خودتونو تطبیق ندین ، دنیا تطبیقتون میده (29)
 
فاطمه
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۱۸:۲۷:۳۰
سلام
عزیزم سن ازدواج خانم ک افزایش پیدا کنه قابلیت بچه دار شدنش هم کاهش پیدا میکنه
زمانی هم ک قابلیت بچه دار شدن خانواده ها کم بشه جمعیت و نیروی انسانی جوان کم میشه و زمانی هم ک نیروی جوان یه مملکت کم بشه قذرت ذفاعیش ضعیف میشه زمانی هم ک قدرت دفاعی ضعیف بشه در مقابل حمله دشمنان شکست میخوره و یه کشور ب همین راحتی از بین میره ....

دنیا هم اگ عوض شده اشتباهی و ب دور از دستور قران و معصومین عوض شده ....
وای ینی ضرر به خود چون اونا بده مارو نمیخان (207)
 
داوود
۱۳۹۳-۰۵-۱۱ ۱۲:۳۸:۱۱
فکر کنم این خبر دخترهای ترشیده رو خیلی خوشحال کرد.!بهترین نمونه برای روحیه دادن براشونه. (265)
 
سپيده
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۱۳:۰۷:۲۴
ممنونم . از اظهار نظر شما دوست عزيز كاملا با شما هم عقيده ام (316)
 
مریم۳۰ ساله
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۲۱:۰۷:۰۱
خانم سخنگو تبریک میگم بخاطر صبر و انتخاب خوبتون حتما
خیلی خوبه که یه سری افراد که تو سنتهای گذشته در مورد ازدواج موندن یه سری چیزها دستگیرشون بشه
بیشتر این خبر رو اطلاع رسانی کنید که اینقدر به دخترها و پسرهای بالای ۳۰ ترشیده ،...... و از این حرفهای عصر حجری نزنن
چون فایده نداره، الان واقعا جامعه فرق کرده، اصلا دنیا عوض شده (32)
 
نریمان
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۲۱:۱۲:۴۲
بابا الان دخترا ۳۵ رو هم رد میکنن عین خیالشون نیست خانم
کجای کاری؟؟؟؟؟؟؟ اصلا رغبت برای ازدواج کم شده هم تو پسر ا هم تو دخترا
من خودم ۳۶ سالمه یه پسر مجردم معلوم نیست اصلا بشه ازدواج کنم، چون موردی که دلخواه باشه پیدا نکردم (33)
 
احمد
۱۳۹۲-۱۱-۲۶ ۰۹:۴۷:۵۲
دلیل اصلیش هم مسائل اقتصادیه آقا (35)
 
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۲۳:۴۶:۴۵
تبریک به صبر شما
امیدوارم جوانها و ازدواج نکرده ها و بیوه ها یاد بگیرن درست انتخاب کنند (34)
 
سهیلا
۱۳۹۲-۱۱-۲۷ ۱۳:۵۲:۵۱
...مرغ از قفس پرید (37)
 
۱۳۹۳-۰۱-۰۴ ۱۰:۲۵:۵۴
به تو چه؟ (113)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۱۱-۲۹ ۱۵:۴۲:۳۸
آیا ازوداج اولش می باشد ؟ (42)
 
قسم
۱۳۹۲-۱۱-۲۹ ۱۶:۰۶:۳۷
سوال خوب و بجایی بود ! (43)
 
۱۳۹۲-۱۲-۱۹ ۲۰:۲۹:۳۱
بله ازدواج اولش بود (73)
 
نینا
۱۳۹۲-۱۲-۱۹ ۲۰:۳۱:۵۰
آدم باید کسی خوب پیدا کنه وگرنه ازدواج نکنه خیلی بهتره
بعضها وضع مالیشون هم خوبه ولی هنوز مجردن
کسی مناسب آدما سخت پیدا می شه
خاصه اگه سخت گیر هم باشید (74)
 
rasool
۱۳۹۵-۰۸-۲۵ ۲۳:۰۰:۳۷
shohare koftesh beshe (2588)